سبد خرید

شرایط و قوانین استفاده از ایت پل برای کاربر

1. شرایط، ضوابط و قوانین استفاده از وب‌سایت و خدمات

به سایت ایت پل خوش آمدید؛ تمامی افرادی که (شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده) به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از محتوای وبسایت ایت پل استفاده می‌کنند، شرایط ذیل را به صورت کامل پذیرفته‌اند. در این متن، حقوق و مسئولیت‌های شما کاربر گرامی و ایت پل به منظور استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی ایت پل به دقت بیان شده است. ورود کاربر به وبسایت ایت پل هنگام استفاده از پروفایل شخصی و استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی و تلفن همراه و سایر خدمات ارائه شده توسط ایت پل به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید کلیه‌ی اصول و رویه‏‌های ایت پل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط است. لازم به ذکر است که کاربر شخصی حقیقی یا حقوقی است که بر اساس شرایط و قوانین حاضر از سرویس‌ها و خدمات ایت پل بهره‌مند می‌شود.

2. تغییر شرایط و قوانین

ایت پل حق تغییر یا جایگزین کردن هر قسمتی از این متن را برای خود قائل است. وظیفه‌ی شماست که این قوانین استفاده را در طول زمان برای آگاهی از تغییرات آن دنبال کنید. استفاده مستمر شما از وبسایت به معنای موافقت و پذیرش شما از تغییرات احتمالی این متن در زمان استفاده است. همچنین ایت پل ممکن است در آینده سرویس‌ها و خدمات جدیدی ارائه دهد که استفاده از همه‌ی آنها شامل پذیرش شرایط این قوانین و ضوابط است.

3. دسترسی

خدمات و محتوای این وبسایت به جز در مواردی خاص رایگان بوده و در دسترس همه عموم قرار دارد. بنابراین درصورت عدم دسترسی به این وبسایت به هر دلیلی یا قطع خدمات و مسدود شدن محتوای وبسایت، ایت پل هیچ گونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد. اگرچه محتوای این وبسایت بسیار قابل اعتماد است، ایت پل ضمانت نمی‌کند که این وبسایت و محتوای آن، بدون اشکال و خطا باشد. شما مسئول هستید که اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از خودتان و سیستم‌های کامپیوتری‌تان از ویروس‌ها، بدافزارها، تروجان‌ها و یا سایر مطالب مضر و مخرب انجام دهید. بنابراین ایت پل هرگونه مسئولیتی برای هرگونه آسیب ناشی از استفاده توسط بازدیدکنندگان از وب‌سایت و همین طور آسیب ناشی از محتوای موجود بر روی سایت را از خود سلب می‌کند. همچنین تمامی لینک‌های خارجی داده شده تنها برای اطلاع رسانی بوده و ایت پل هیچ گونه مسئولیتی را درقبال محتوای آن‌ها ندارد.

4. شرایط ثبت‌نام کاربر

  • 4-1- برخی از خدمات ما را شما می‌توانید بدون ثبت‌نام در وب‌سایت استفاده کنید. برای استفاده از تمام امکانات وب‌سایت، شما نیاز به ایجاد یک حساب شخصی و ثبت نام رایگان دارید تا از همه امکانات موجود به صورت رایگان و نامحدود استفاده کنید.
  • 4-2- شما فقط می‌توانید یک بار ثبت‌نام کنید و مشخصات کاربری ایجاد کنید.
  • 4-3- ثبت نام از سن 18 سال به بالا پذیرفته می‌شود. استفاده از این وب‌سایت توسط افراد زیر سن قانونی با رضایت از والدین یا سرپرست قانونی مجاز است.
  • 4-4- شما تضمین می‌کنید که تمام داده‌هایی را که در هنگام ثبت نام ارائه می‌دهید درست و صحیح است و همیشه آنها را به روز نگه خواهید داشت.
  • 4-5- هنگام ثبت‌نام، شما حق استفاده از داده‌هایی که ناقض حقوق دیگران (به عنوان مثال، نام کاربری، نام، تصویر پروفایل، و غیره) باشد را نخواهید داشت.
  • 4-6- هنگام ثبت نام، شما یک رمز عبور انتخاب می‌کنید و موظف به حفظ آن هستید.
  • 4-7- شما به انتشار اطلاعات کاربری (به عنوان مثال، نام کاربری، زبان انتخاب شده در ثبت نام، تاریخ و زمان آخرین ورود به سایت و اطلاعات داوطلبانه اضافی) موافقت می‌کنید. رمز عبور شما منتشر نخواهد شد.
  • 4-8- عضویت در وب‌سایت تنها با کلیک کردن بر روی لینک فعال‌سازی به انجام می‌رسد. برای فعال کردن حساب کاربری، شما پس از تایید ثبت‌نام، به صورت خودکار از طریق ایمیل لینک فعال‌سازی را دریافت خواهید کرد. اگر شما فرم ثبت نام را کامل نکنید، ایت پل این حق را دارد که حساب کاربری ناقص را حذف نماید.
  • 4-9- تنها دارنده‌ی نام کاربری و رمز عبور، کاربر است. هرگونه دریافت سفارش خدمات و پشتیبانی از طریق آن نام کاربری و رمز عبور صورت می‌گیرد.
  • 4-10- مدت عضویت در وبسایت با ثبت‌نام و پذیرش شرایط و ضوابط و بایگانی آغاز می‌شود و برای زمان نامحدود باقی می‌ماند.

5. تعهدات کاربر

  • 5-1- این وب‌سایت فقط برای مقاصد قانونی که مجوز آن داده شده است، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  • 5-2- به عنوان یک کاربر، شما موظف هستید به:
    • 5-2-1- اظهار اطلاعات درست و غیر گمراه کننده در مشخصات خود.
    • 5-2-2- مخفی نگهداشتن داشتن رمز ورود خود و عدم آشکار سازی آن برای دیگران.
    • 5-2-3- بلافاصله آگاه‌سازی ایت پل، اگر به هر دلیلی گمان دارید که شخص ثالثی به حساب کاربری شما دسترسی غیر قانونی داشته یا دارد و یا مورد سوء استفاده یک حساب کاربری دیگر واقع شده‌اید.
  • 5-3- فقط شما مسئول محتوای انتخاب شده توسط خودتان هستید.
  • 5-4- محتوای این سایت اختصاصی است و توسط قانون کپی رایت، علامت تجاری، حق ثبت اختراع و سایر حقوق مالکیت فکری محافظت می‌شود و کسی اجازه ندارد از آن‌ها استفاده کند. هرگونه آپلود، دانلود، ارسال و جرح و تعدیل در مطالب سایت (به عنوان مثال تصاویر، لینک‌ها، عکس‌ها و یا مطالب دیگر که بر روی این وب‌سایت منتشر شده‌اند، ممنوع است و قابل پیگرد قانونی می‌باشد.
  • 5-5- اقدامات ذیل برای کاربر ممنوع است:
    • 5-5-1- استفاده از حساب کاربری دیگر و یا تلاش برای استفاده از سیستم بدون کسب اجازه از ارائه دهنده.
    • 5-5-2- معرفی خود بجای فردی دیگر و یا وارد کردن اطلاعات نادرست در مورد خود.
  • 5-6- اخلال در کارکرد وب‌سایت، هرگونه تغییر یا کپی از مطالب و کد برنامه و یا داده‌های وب‌سایت و یا دانلود خودکار و سیستماتیک از محتوای سایت که بدون کسب اجازه لازم باشد.
  • 5-7- ایت پل، این حق را برای حود محفوظ می‌دارد که مطالب غیر مجاز یا حساب کاربری که بر خلاف قواعد و ضوابط فعالیت می‌کند را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی حذف نماید.
  • 5-8- کاربر با عضویت در وبسایت ایت پل اجازه ارسال پیامک ایمیل و یا Push Notification را به ایت پل می‌دهد. این پیامک‌ها به منظور اطلاع‌رسانی‌ خدمات و سرویس‌های مختلف است.
  • 5-9- کاربر می‌پذیرد هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تایید و اعلام قبولی و تصدیق داده و پیام‌های صادره از طرف ایت پل به منزله‌ی امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هرگونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
  • 5-10- کاربر مجاز نیست هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد Source Code نرم‌افزارهای ایت پل شامل دیکامپایل Decompile، مهندسی معکوس Reverse Engineering یا فعالیت‌های مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
  • 5-11- کاربر مجاز نیست با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring و روش‌های دیگر، نسخۀ دیگری از خدمات ایت پل را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار و وبسایت ایت پل تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
  • 5-12- کاربر مجاز نیست نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس‌گذار (Indexing)، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کند.
  • 5-13- کاربر مجاز نیست هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از اپلیکیشن و وبسایت ایت پل انجام دهند.
  • 5-14- مسئولیت همه‌ی اقدامات و افعال کاربر که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام استفاده از خدمات ایت پل) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر) باشد، برعهده‌ی شخص متخلف بوده و ایت پل هیچ مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت. ایت پل می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذی‌صلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی خود به عمل آورد.
  • 5-15- هرگونه اقدامی از سوی کاربر که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های ایت پل شود، تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. ایت پل این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف به‌عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.

6. مسئولیت‌ها

  • 6-1- ایت پل باید برای نگه داشتن وب‌سایت در حالت اجرا و عاری از خطا تلاش کند، اما تضمین نمی‌کند که وب‌سایت در هر زمان امن و عاری از خطا است یا همیشه بدون وقفه، تاخیر یا بدون نقص کار می‌کند.
  • 6-2- ایت پل مسئولیتی در قبال نقض غفلت از وظیفه قبول نمی‌کند.
  • 6-3- با توجه به قانون که عرضه‌کننده‌ی این وب‌سایت به عنوان ارائه‌دهنده‌ی خدمات موظف به نظارت بر انتقال اطلاعات و یا ذخیره شده در آن نیست؛ ایت پل هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده توسط کاربران این وب‌سایت شامل داده‌ها، اطلاعات، اظهارات و یا محتوای بارگذاری شده را نمی‌پذیرد.
  • 6-4- با وجود کنترل دقیق از محتوا، ایت پل هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای لینک‌هایی که به بیرون از سایت داده می‌شوند ندارد.
  • 6-5- ایت پل، مسئول محتوای تبلیغات و آگهی‌ها نیست. فقط سفارش‌دهنده مسئول محتوای تبلیغات است. همین امر در مورد محتوای وب‌سایت آگهی مورد نظر هم هست. این که یک آگهی در وب‌سایت منتشر می‌شود به این معنا نیست که ایت پل موافق محتوای آن است. مسئولیت آگهی فقط با صاحب آگهی است.
  • 6-6- به عنوان کاربر، شما ایت پل را از هر ادعایی مبرا می‌کنید، از جمله ادعای خسارتی که کاربران و یا اشخاص ثالث بر شما وارد کرده باشند مسئولیت اطلاعاتی که کاربر در وب‌سایت در اختیار ایت پل قرار می‌هد با خود وی بوده و تحمیل هرگونه هزینه به دلیل نقض حقوق، از جمله هزینه برای دفاع قانونی متحمل شده توسط ایت پل قابل پیگیری حقوقی است.

7. پرداخت غرامت

نه ایت پل و نه کسانی که در ایجاد، تولید، ارائه یا نگهداری سایت به ما کمک کرده‌‌اند مسئولیتی در قبال هرگونه خسارت که ممکن است در نتیجه استفاده شما از سایت باشد، ندارند. این مورد شامل خسارت‌های مستقیم، تصادفی، تبعی، غیر مستقیم یا کیفری و هزینه‌های وکالت ناشی از دسترسی به، یا استفاده از، سایت نیز می‌شود. بنابراین، شما به طور کامل مسئول عواقب استفاده از سایت هستید. شما موافقت می‌کنید تا ازایت پل، کارمندان، شرکت‌های تابعه و شرکت‌های مادر آن و نیز ارائه‌دهندگان خدمات، ارائه‌دهندگان محتوا، و اعطاکنندگان مجوز به آن (در مجموع «طرف‌های دریافت‌کننده غرامت») دفاع کرده و آن را از هر و در برابر تمام تعهدات، ادعاها و مخارج، شامل هزینه‌های وکلا که به طرف‌های دریافت‌کننده غرامت در ارتباط با ادعاهای ناشی از هر نوع نقض شرایط استفاده توسط شما، موارد قبلی، ضمانت‌نامه‌ها و پیمان‌ها تحمیل می‌شود، مصون بدارید.

8. مالکیت

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی‌رایت نزد ایت پل محفوظ است. هیچ یک از محتوای ایت پل کپی‌برداری از منابع دیگر نبوده و اکثر محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید شده‌اند. به دلیل آن که محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید می‌شوند، کپی‌برداری از آن با ذکر آدرس وبسایت ایت پل و همچنین کسب اجازه از مدیر وبسایت از طریق فرم تماس با ما بلامانع است. همچنین استفاده غیر شخصی از محتوای وبسایت نیز درصورت عدم داشتن اجازه کافی، ممنوع است. در غیر این صورت ما می‌توانیم تا از فرد و وبسایت کپی‌کننده شکایت نماییم. ایت پل ممکن است در گذر زمان فعالیت خود را بسط و گسترش داده، کوچک‌سازی کند و یا بخواهد آن را به فروش رساند. و این به منزله‌ی انتقال مالکیت و تجارت قلمداد می‌شود. در این حالت اطلاعات شخصی شما به شرکت جدید که با مالکیت جدید نیز می‌باشد، منتقل خواهد شد.

9. همکاری با رستوران‌ها

ت پل همواره تلاش می‌کنیم تا با بهترین و معتبرترین پذیرنده‌ها (شامل رستوران‌ها، کافه ها و...) همکاری داشته باشیم. ایت پل مسئولیتی درباره‌ی کیفیت غذا و نحوه ارسال سفارش‌ها توسط پذیرنده‌ها ندارد، اما همواره تلاش می‌کنیم با پیگیری و مذاکره با پذیرنده‌ها این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم. در مورد سفارش‌های اکسپرس، مسئولیت ارسال به ما تعلق دارد و تلاش می‌کنیم هر مشکل احتمالی را جبران کنیم. همچنین، قیمت‌ها در منوی هر پذیرنده به‌روز است و مبلغی که در زمان نهایی شدن سفارش مشتری در ایت پل نمایش داده می‌شود، معتبر است.

10. قوانین مربوط به ثبت سفارش، پیگیری سفارش و مشکلات

زمانی که ایت پل سفارش شما را دریافت می‌کند، در صورت لزوم ممکن است از طریق تماس تلفنی با شما تماس بگیرد؛ در صورت عدم پاسخ، احتمال کنسلی سفارش شما وجود دارد و مبلغ پرداخت شده به عنوان اعتبار در حساب کاربری شما منظور خواهد شد. امکان لغو و تغییر سفارش بعد از ثبت و تایید آن وجود نخواهد داشت. در صورت کنسلی سفارش به دلیل مشکلاتی مانند عدم موجودی یا تاخیر بیش از حد در ارسال سفارش توسط رستوران، مبلغ پرداختی شما به صورت اعتبار به حساب کاربریتان باز می‌گردد و می‌توانید درخواست بازگشت مبلغ را داشته باشید. در صورت عدم تایید سفارش از سوی رستوران به هر دلیل، وجه پرداختی به صورت اعتبار به حساب کاربری افرادی که از پرداخت آنلاین استفاده می‌کنند، بازگشت داده می‌شود. در مواردی که کاربر از چندین رستوران سفارش ثبت کرده باشد، رسید آنلاین به صورت جداگانه برای کاربر ارسال می‌شود. همچنین، در صورت ثبت چندین سفارش جداگانه از یک رستوران، این سفارش‌ها مستقل از هم بوده و امکان تجمیع آنها وجود ندارد. پیگیری سفارش‌ها از طریق چت آنلاین و تماس با شماره تماس ایت پل (74052000-021) امکان پذیر است. اگرچه تیم ایت پل علاقه‌مند است که همیشه و در همه حال پاسخگوی شما عزیزان باشد؛ اما امکان رسیدگی به سفارش‌هایی که از طریق ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی پیگیری می‌شود را ندارد. مسئولیت پرداخت آنلاین بر عهده‌ی بانک مربوطه است. در صورت بروز مشکل در هر مرحله از پرداخت، طبق قوانین بانکی، مبلغ پرداختی حداکثر تا 72 ساعت و از طریق بانک مربوطه به حساب شما عودت داده خواهد شد و در این مورد ایت پل امکان پیگیری نخواهد داشت. زمان آماده‌سازی و ارسال غذا که پس از ثبت سفارش به کاربر نمایش داده می‌شود، تقریبی است و از رستوران دریافت شده است؛ پـس از پایان زمان نمایـش داده شـده، کاربران مـی‌توانند موضوع را از طریـق چت آنلایـن و یا شماره تماس ایت پل (74052000-021) پیگیری کنند. ایت پل موضوع را با رستوران پیگیری خواهد کرد و نتیجه را به کاربر اطلاع خواهد داد. لازم به ذکر است ایت پل مسئولیتی در خصوص دیرکرد یا کنسلی سفارش‌ها از سوی رستوران ندارد. در صورت کنسلی سفارش به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم موجودی برخی اقلام سفارش، عدم ارسال سفارش و یا تأخیر بیش از حد در ارسال سفارش از سوی رستوران، ایت پل مبلغ پرداختی شما را بصورت اعتبار به حساب کاربریتان بازمی‌گرداند. چنانچه مایل به بازگشت مبلغ پرداختی به حساب بانکی خود باشید، ایت پل با دریافت شماره حساب بانکی و شماره‌ی شبا از شما ظرف مدت حداکثر 48 ساعت کاری مبلغ را به صورت پایا برای شما واریز خواهد کرد.

11. امنیت اطلاعات شخصی کاربران

ایت پل تمامی تلاش خود را می‌کند تا گام‌های معقولی جهت حفاظت و امنیت اطلاعات شخصی شما بردارد. با این وجود امنیت اطلاعات شما را تضمین نمی‌کند. از این روی هرگونه مسئولیتی در قبال افشای اطلاعات شما که ناشی از غفلت یا سوء استفاده ایت پل نباشد با شماست. ایت پل می‌تواند برخی از اطلاعات شما را بر اساس الزامات قانونی یا قضایی با نهادهای قانونی ذی‌صلاح در میان بگذارد.

12. ایت پل چگونه از اطلاعات شما حراست می‌کند؟

امروزه با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره کاربران از اینترنت و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده‌ است. نگرانی بسیاری از کاربران سایت ایت پل، محفوظ ماندن اطلاعات شخصی است. باید گفت ما نیز اهمیت این موضوع را درک می‌کنیم و حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت بسیاری دارد. چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به صیانت از اطلاعات شما هستیم. تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمان‌های دیگـری قرار نخواهد گـرفت. بدیهـی است که مراجع قانونـی با ارائه حکـم دادگاه قادر هستند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. همچنین، کلیه‌ی کارمندان ایت پل موظف هستند نهایت تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران به‌کار گیرند.

13. استفاده از Cookies و فایل‌های Log

کوکی‌ها فایل‌های کوچکی هستند که در حافظه طولانی مدت رایانه جای دارند و تنها برای وبسایت‌هایی که آنها را تولید کرده‌اند قابل دسترس است. ایت پل نیز ممکن است در برخی موارد به این کوکی‌ها دسترسی پیدا کند. همچنین، ایت پل ممکن است برخی اطلاعات نظیر نوع سیستم عامل، آدرسIP ، نوع مرورگر را جمع‌آوری کند. این کارها برای افزایش کیفیت خدمات در پلتفرم صورت می‌گیرد. شما می توانید شخصا گزینه‌ی فعال و یا غیر فعال کردن کوکی ها در مرورگر خود را مدیریت کنید. معمولا پیش فرض این گزینه به صورتی است که نصب این کوکی‌ها را مجاز می‌داند و در مواردی هم در اعلانات اطلاع رسانی می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید کوکی‌هایی که هم اکنون به صورت نصب شده روی رایانه‌تان موجود هستند را پاک نمایید. برای مشاهده جزییات بیشتر می‌توانید از گزینه‌ی HELP در منو مرورگر خود استفاده کنید. به هر حال این نکته مهم است که غیرفعال کردن یا پاک کردن کوکی‌ها می‌تواند شما را از دسترسی به امکانات و خدمات کامل مرتبط در وب‌سایت محروم نماید.

14. ارتباط بین کاربر و ایت پل

ممکن است ایت پل در مواردی بر راه‌های ارتباطی کاربران با ایت پل (شامل تماس‌های تلفنی یا سایر ارتباطات الکترونیکی)، نظارت دقیق داشته و یا ارتباط‌ها را ضبط کند از جمله این دلایل می‌توان به ارتقا کیفی ارائه‌ی خدمات و مسائل امنیتی اشاره کرد. در صورت برقراری ارتباط بوسیله ایمیل باید در نظر داشته باشید از آنجایی‌که ایمیل‌ها کد گذاری نمی‌شوند همواره ممکن است در خطوط اینترنت بازبینی شوند. بعلاوه چون هویت فرستنده ایمیل نمی‌تواند به صورت مستقل از سوی ایت پل تایید شود شما هرگز نباید اطلاعات امنیتی و بانکی خود را از این طریق حتی با ایت پل به اشتراک بگذارید.

15. نظرات و پیشنهادات

پس از ثبت نظر توسط کاربر، نظرات مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت لزوم، با کاربر تماس گرفته می‌شود. فیدلیو مجاز است در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی کاربر، از نمایش پیام خودداری کند. لازم به ذکر است که کلمات و افعال نامناسب، جملات توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به مدیران رستوران‌ها و مسئولان سایت، هیچ‌گاه نمایش داده نخواهند شد. هرگونه نارضایتی از اشتباه در ارسال غذا، اختلاف در اقلام دریافتی یا مشکلات بهداشتی باید بلافاصله پس از دریافت سفارش توسط کاربر به تیم امور مشتریان گزارش شود. در غیر این صورت، فیدلیو از پیگیری بعد از این زمان معذور بوده و ممکن است هرگونه نظر در این سه زمینه را در سایت نمایش ندهد. در مواردی که مشتری به مسائل بهداشتی غذا اشاره می‌کند، برای پیگیری بهتر با رستوران، همکاری لازم جهت ارسال عکس یا عودت غذای دریافتی لازم است.

16. ابلاغ هاي قانوني

كليه‌ی ابلاغ‌ها و اعلانات ایت پل (بجز موارد نقض قرارداد) در وبسايت اعلام خواهند شد. اخطارهاي مربوط به نقض قرارداد به پست الكترونيك کاربر ارسال مي‌شوند. در هرصورت تاريخ دريافت ابلاغ 5 روز پس از ارسال آن در نظر گرفته مي‌شود. اعلانات و ابلاغ‌هاي کاربر به ایت پل مي‌بايست به پست الكترونيك موجود در سايت ایت پل ارسال شود. تلفن پشتیبانی: 74052000 021 7 روز هفته 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

سبد خرید