1. شرایط، ضوابط و قوانین استفاده از وبسایت و خدمات
به سایت ایت پل خوش آمدید؛ تمامی افرادی که (شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده) به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از محتوای وبسایت ایت پل استفاده میکنند، شرایط ذیل را به صورت کامل پذیرفتهاند. در این متن، حقوق و مسئولیتهای شما کاربر گرامی و ایت پل به منظور استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی ایت پل به دقت بیان شده است. ورود کاربر به وبسایت ایت پل هنگام استفاده از پروفایل شخصی و استفاده از نرمافزارهای کاربردی و تلفن همراه و سایر خدمات ارائه شده توسط ایت پل به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید کلیهی اصول و رویههای ایت پل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط است. لازم به ذکر است که کاربر شخصی حقیقی یا حقوقی است که بر اساس شرایط و قوانین حاضر از سرویسها و خدمات ایت پل بهرهمند میشود.
2. تغییر شرایط و قوانین
ایت پل حق تغییر یا جایگزین کردن هر قسمتی از این متن را برای خود قائل است. وظیفهی شماست که این قوانین استفاده را در طول زمان برای آگاهی از تغییرات آن دنبال کنید. استفاده مستمر شما از وبسایت به معنای موافقت و پذیرش شما از تغییرات احتمالی این متن در زمان استفاده است. همچنین ایت پل ممکن است در آینده سرویسها و خدمات جدیدی ارائه دهد که استفاده از همهی آنها شامل پذیرش شرایط این قوانین و ضوابط است.
3. دسترسی
خدمات و محتوای این وبسایت به جز در مواردی خاص رایگان بوده و در دسترس همه عموم قرار دارد. بنابراین درصورت عدم دسترسی به این وبسایت به هر دلیلی یا قطع خدمات و مسدود شدن محتوای وبسایت، ایت پل هیچ گونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد. اگرچه محتوای این وبسایت بسیار قابل اعتماد است، ایت پل ضمانت نمیکند که این وبسایت و محتوای آن، بدون اشکال و خطا باشد. شما مسئول هستید که اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از خودتان و سیستمهای کامپیوتریتان از ویروسها، بدافزارها، تروجانها و یا سایر مطالب مضر و مخرب انجام دهید. بنابراین ایت پل هرگونه مسئولیتی برای هرگونه آسیب ناشی از استفاده توسط بازدیدکنندگان از وبسایت و همین طور آسیب ناشی از محتوای موجود بر روی سایت را از خود سلب میکند. همچنین تمامی لینکهای خارجی داده شده تنها برای اطلاع رسانی بوده و ایت پل هیچ گونه مسئولیتی را درقبال محتوای آنها ندارد.
4. شرایط ثبتنام کاربر
5. تعهدات کاربر
6. مسئولیتها
7. پرداخت غرامت
نه ایت پل و نه کسانی که در ایجاد، تولید، ارائه یا نگهداری سایت به ما کمک کردهاند مسئولیتی در قبال هرگونه خسارت که ممکن است در نتیجه استفاده شما از سایت باشد، ندارند. این مورد شامل خسارتهای مستقیم، تصادفی، تبعی، غیر مستقیم یا کیفری و هزینههای وکالت ناشی از دسترسی به، یا استفاده از، سایت نیز میشود. بنابراین، شما به طور کامل مسئول عواقب استفاده از سایت هستید. شما موافقت میکنید تا ازایت پل، کارمندان، شرکتهای تابعه و شرکتهای مادر آن و نیز ارائهدهندگان خدمات، ارائهدهندگان محتوا، و اعطاکنندگان مجوز به آن (در مجموع «طرفهای دریافتکننده غرامت») دفاع کرده و آن را از هر و در برابر تمام تعهدات، ادعاها و مخارج، شامل هزینههای وکلا که به طرفهای دریافتکننده غرامت در ارتباط با ادعاهای ناشی از هر نوع نقض شرایط استفاده توسط شما، موارد قبلی، ضمانتنامهها و پیمانها تحمیل میشود، مصون بدارید.
8. مالکیت
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت و محتوای آن از جمله حقوق کپیرایت نزد ایت پل محفوظ است. هیچ یک از محتوای ایت پل کپیبرداری از منابع دیگر نبوده و اکثر محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید شدهاند. به دلیل آن که محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید میشوند، کپیبرداری از آن با ذکر آدرس وبسایت ایت پل و همچنین کسب اجازه از مدیر وبسایت از طریق فرم تماس با ما بلامانع است. همچنین استفاده غیر شخصی از محتوای وبسایت نیز درصورت عدم داشتن اجازه کافی، ممنوع است. در غیر این صورت ما میتوانیم تا از فرد و وبسایت کپیکننده شکایت نماییم. ایت پل ممکن است در گذر زمان فعالیت خود را بسط و گسترش داده، کوچکسازی کند و یا بخواهد آن را به فروش رساند. و این به منزلهی انتقال مالکیت و تجارت قلمداد میشود. در این حالت اطلاعات شخصی شما به شرکت جدید که با مالکیت جدید نیز میباشد، منتقل خواهد شد.
9. همکاری با رستورانها
ت پل همواره تلاش میکنیم تا با بهترین و معتبرترین پذیرندهها (شامل رستورانها، کافه ها و...) همکاری داشته باشیم. ایت پل مسئولیتی دربارهی کیفیت غذا و نحوه ارسال سفارشها توسط پذیرندهها ندارد، اما همواره تلاش میکنیم با پیگیری و مذاکره با پذیرندهها این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم. در مورد سفارشهای اکسپرس، مسئولیت ارسال به ما تعلق دارد و تلاش میکنیم هر مشکل احتمالی را جبران کنیم. همچنین، قیمتها در منوی هر پذیرنده بهروز است و مبلغی که در زمان نهایی شدن سفارش مشتری در ایت پل نمایش داده میشود، معتبر است.
10. قوانین مربوط به ثبت سفارش، پیگیری سفارش و مشکلات
زمانی که ایت پل سفارش شما را دریافت میکند، در صورت لزوم ممکن است از طریق تماس تلفنی با شما تماس بگیرد؛ در صورت عدم پاسخ، احتمال کنسلی سفارش شما وجود دارد و مبلغ پرداخت شده به عنوان اعتبار در حساب کاربری شما منظور خواهد شد. امکان لغو و تغییر سفارش بعد از ثبت و تایید آن وجود نخواهد داشت. در صورت کنسلی سفارش به دلیل مشکلاتی مانند عدم موجودی یا تاخیر بیش از حد در ارسال سفارش توسط رستوران، مبلغ پرداختی شما به صورت اعتبار به حساب کاربریتان باز میگردد و میتوانید درخواست بازگشت مبلغ را داشته باشید. در صورت عدم تایید سفارش از سوی رستوران به هر دلیل، وجه پرداختی به صورت اعتبار به حساب کاربری افرادی که از پرداخت آنلاین استفاده میکنند، بازگشت داده میشود. در مواردی که کاربر از چندین رستوران سفارش ثبت کرده باشد، رسید آنلاین به صورت جداگانه برای کاربر ارسال میشود. همچنین، در صورت ثبت چندین سفارش جداگانه از یک رستوران، این سفارشها مستقل از هم بوده و امکان تجمیع آنها وجود ندارد. پیگیری سفارشها از طریق چت آنلاین و تماس با شماره تماس ایت پل (74052000-021) امکان پذیر است. اگرچه تیم ایت پل علاقهمند است که همیشه و در همه حال پاسخگوی شما عزیزان باشد؛ اما امکان رسیدگی به سفارشهایی که از طریق ایمیل یا رسانههای اجتماعی پیگیری میشود را ندارد. مسئولیت پرداخت آنلاین بر عهدهی بانک مربوطه است. در صورت بروز مشکل در هر مرحله از پرداخت، طبق قوانین بانکی، مبلغ پرداختی حداکثر تا 72 ساعت و از طریق بانک مربوطه به حساب شما عودت داده خواهد شد و در این مورد ایت پل امکان پیگیری نخواهد داشت. زمان آمادهسازی و ارسال غذا که پس از ثبت سفارش به کاربر نمایش داده میشود، تقریبی است و از رستوران دریافت شده است؛ پـس از پایان زمان نمایـش داده شـده، کاربران مـیتوانند موضوع را از طریـق چت آنلایـن و یا شماره تماس ایت پل (74052000-021) پیگیری کنند. ایت پل موضوع را با رستوران پیگیری خواهد کرد و نتیجه را به کاربر اطلاع خواهد داد. لازم به ذکر است ایت پل مسئولیتی در خصوص دیرکرد یا کنسلی سفارشها از سوی رستوران ندارد. در صورت کنسلی سفارش به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم موجودی برخی اقلام سفارش، عدم ارسال سفارش و یا تأخیر بیش از حد در ارسال سفارش از سوی رستوران، ایت پل مبلغ پرداختی شما را بصورت اعتبار به حساب کاربریتان بازمیگرداند. چنانچه مایل به بازگشت مبلغ پرداختی به حساب بانکی خود باشید، ایت پل با دریافت شماره حساب بانکی و شمارهی شبا از شما ظرف مدت حداکثر 48 ساعت کاری مبلغ را به صورت پایا برای شما واریز خواهد کرد.
11. امنیت اطلاعات شخصی کاربران
ایت پل تمامی تلاش خود را میکند تا گامهای معقولی جهت حفاظت و امنیت اطلاعات شخصی شما بردارد. با این وجود امنیت اطلاعات شما را تضمین نمیکند. از این روی هرگونه مسئولیتی در قبال افشای اطلاعات شما که ناشی از غفلت یا سوء استفاده ایت پل نباشد با شماست. ایت پل میتواند برخی از اطلاعات شما را بر اساس الزامات قانونی یا قضایی با نهادهای قانونی ذیصلاح در میان بگذارد.
12. ایت پل چگونه از اطلاعات شما حراست میکند؟
امروزه با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره کاربران از اینترنت و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدیترین دغدغهها تبدیل شده است. نگرانی بسیاری از کاربران سایت ایت پل، محفوظ ماندن اطلاعات شخصی است. باید گفت ما نیز اهمیت این موضوع را درک میکنیم و حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت بسیاری دارد. چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به صیانت از اطلاعات شما هستیم. تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمانهای دیگـری قرار نخواهد گـرفت. بدیهـی است که مراجع قانونـی با ارائه حکـم دادگاه قادر هستند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. همچنین، کلیهی کارمندان ایت پل موظف هستند نهایت تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران بهکار گیرند.
13. استفاده از Cookies و فایلهای Log
کوکیها فایلهای کوچکی هستند که در حافظه طولانی مدت رایانه جای دارند و تنها برای وبسایتهایی که آنها را تولید کردهاند قابل دسترس است. ایت پل نیز ممکن است در برخی موارد به این کوکیها دسترسی پیدا کند. همچنین، ایت پل ممکن است برخی اطلاعات نظیر نوع سیستم عامل، آدرسIP ، نوع مرورگر را جمعآوری کند. این کارها برای افزایش کیفیت خدمات در پلتفرم صورت میگیرد. شما می توانید شخصا گزینهی فعال و یا غیر فعال کردن کوکی ها در مرورگر خود را مدیریت کنید. معمولا پیش فرض این گزینه به صورتی است که نصب این کوکیها را مجاز میداند و در مواردی هم در اعلانات اطلاع رسانی میکند. لازم به ذکر است که شما میتوانید کوکیهایی که هم اکنون به صورت نصب شده روی رایانهتان موجود هستند را پاک نمایید. برای مشاهده جزییات بیشتر میتوانید از گزینهی HELP در منو مرورگر خود استفاده کنید. به هر حال این نکته مهم است که غیرفعال کردن یا پاک کردن کوکیها میتواند شما را از دسترسی به امکانات و خدمات کامل مرتبط در وبسایت محروم نماید.
14. ارتباط بین کاربر و ایت پل
ممکن است ایت پل در مواردی بر راههای ارتباطی کاربران با ایت پل (شامل تماسهای تلفنی یا سایر ارتباطات الکترونیکی)، نظارت دقیق داشته و یا ارتباطها را ضبط کند از جمله این دلایل میتوان به ارتقا کیفی ارائهی خدمات و مسائل امنیتی اشاره کرد. در صورت برقراری ارتباط بوسیله ایمیل باید در نظر داشته باشید از آنجاییکه ایمیلها کد گذاری نمیشوند همواره ممکن است در خطوط اینترنت بازبینی شوند. بعلاوه چون هویت فرستنده ایمیل نمیتواند به صورت مستقل از سوی ایت پل تایید شود شما هرگز نباید اطلاعات امنیتی و بانکی خود را از این طریق حتی با ایت پل به اشتراک بگذارید.
15. نظرات و پیشنهادات
پس از ثبت نظر توسط کاربر، نظرات مورد بررسی قرار میگیرند و در صورت لزوم، با کاربر تماس گرفته میشود. فیدلیو مجاز است در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی کاربر، از نمایش پیام خودداری کند. لازم به ذکر است که کلمات و افعال نامناسب، جملات توهینآمیز یا بیاحترامی به مدیران رستورانها و مسئولان سایت، هیچگاه نمایش داده نخواهند شد. هرگونه نارضایتی از اشتباه در ارسال غذا، اختلاف در اقلام دریافتی یا مشکلات بهداشتی باید بلافاصله پس از دریافت سفارش توسط کاربر به تیم امور مشتریان گزارش شود. در غیر این صورت، فیدلیو از پیگیری بعد از این زمان معذور بوده و ممکن است هرگونه نظر در این سه زمینه را در سایت نمایش ندهد. در مواردی که مشتری به مسائل بهداشتی غذا اشاره میکند، برای پیگیری بهتر با رستوران، همکاری لازم جهت ارسال عکس یا عودت غذای دریافتی لازم است.
16. ابلاغ هاي قانوني
كليهی ابلاغها و اعلانات ایت پل (بجز موارد نقض قرارداد) در وبسايت اعلام خواهند شد. اخطارهاي مربوط به نقض قرارداد به پست الكترونيك کاربر ارسال ميشوند. در هرصورت تاريخ دريافت ابلاغ 5 روز پس از ارسال آن در نظر گرفته ميشود. اعلانات و ابلاغهاي کاربر به ایت پل ميبايست به پست الكترونيك موجود در سايت ایت پل ارسال شود.